Sjuk tös

emina vaknade inatt och var jättesnörvlig och kunde inte alls somna om. hon var sååå täpp i näsan.
jag bar på henne en stund i upprätt läge och sen när jag la mig med henne hade det gått över så då somnade hon.
hon vaknade igen efter nån timme och sen har hon snurrat och bökat hela natten. gav henne Nezeril och då blev det lite bättre men hon har ändå sovit dåligt.
nu på morgonen verkar hon ganska pigg men näsan rinner och hon har lite feber.

blir en lugn dag idag för oss båda. hoppas att hon blir bättre snart.
men detta betyder ju också att vi måste avbryta 5 minutersmetoden. får med en sjuk liten tjej vägrar jag fortsätta!

martin ska på afterwork idag så jag och emina blir solo. ska bara mysa på och njuta av att vara solo. för ja, det kan faktiskt vara ganska skönt det med.


Kommentarer
Malin

Välkommen på barn (och vuxen) klädsparty hos oss den 23 september kl 18:30! Det är inget köptvång alls, och man kan betala i efterhand. Ta gärna med dig ngn om du vill. Hör av dig om du kommer! Kram!

2008-09-05 @ 18:57:11
carro

Men huj... har lillan också blivit snuvig. Hugo blev förkyld i tisdags och har varit täppt i näsan. Ingen feber dock och faktiskt lika pigg som vanligt. Hoppas hon kryar på sig snart!

2008-09-05 @ 22:15:00
Malin

Stackars liten!! Det är så hemskt när de blir sjuka! Lova har nu också blivit förkyld, är tjock i halsen, och täpp och rinnig om vartannat. Usch, man blir ju orolig ju!

2008-09-07 @ 09:25:56
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar