Städat

nu har jag plockat undan, dammtorkat, dammsugit och skurat hela huset.
vaknade på morgonen och kände bara att nä, jag vill inte städa. jag orkar inte!
men så kom rebecca och william på en snabbvisit och jag kände att jag fick lite nya krafter och gjorde ett ryck. har även tokskurat eminas tripptrapp stol, vilket verkligen behövdes och badat lilla damen.
nu vilar hon och jag har precis slagit mig ner i soffan och här ska jag stanna tills hon vaknar.
nu kan jag med gott samvete slappa resten av dagen!

middag. vad tusan ska man laga för middag? har ingen som helst inspiration och när man gi:ar är det inte mycket lättare heller. ngn som kan tipsa om ngn god GI middag??


Kommentarer
carro

Keso... Ägg... Huuu börjar snart spruta ur mina öron :) Nä, men nåt gott är hemmagjorda hamburgare med coleslaw! Ska kolla in vv istället nu. Går inte ner ett gram :(

2008-09-22 @ 14:42:46
Anna

carro: ja ägg står ut ur mina öron med nu!! och sallad . . . känner mig som en kanin!=)

det går långsamt för mig men jag ska INTE ge mig=) nu är jag i alla fall nere på vad jag vägde innan jag blev gravid men minst fem kilo till ska jag ner!

2008-09-22 @ 20:04:39
URL: http://allaboutus.blogg.se/
carro

Härligt att ha kommit dit iallafall! Jag har en bit kvar...ingen liten bit heller. Men de säger ju 9 mån upp, 9 mån ner så till sommaren är det jag som är snygg på stranden :-)

2008-09-22 @ 21:01:52
Anonym

bättre sent än aldrig .. max tackar för sitt grattis!! datorn haverera så det har varit lite kris här hemma :D

2008-09-23 @ 21:30:54
maria

ok, det var jag som skrev! glömt bort hur man skriver kommentarer till o med ;)

2008-09-23 @ 21:31:27
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar