Tand nr. 7

emina har varit risig i magen idag så jag misstänkte att det var en tand på gång. och jag hade rätt.
hon har fått en till nedtill. så nu har hon 3 st nere och 4 uppe.
imorgon ska hon på sitt första tandläkarbesök. ska bli spännande! =)

har bara varit inne idag och jag får så dåligt samvete. inte för att emina nu verkar må dåligt av det, snarare tvärtom idag. hon har varit så go och mysig och glad.
men ändå. ingen friskluft alls, bara tråka med mamma hela dagen . ..

nu ska jag ta en stor kopp kaffe och hoppas på att kanske denna gör skillnad. fortfarande dödligt trött trots 2 timmars vila med emina. . .


Kommentarer
Anonym

Hehe, värsta tandbruttan! =) Jakob stoltserar med sina 2 fortfarande. Verkar inte vilja komma nå mer tänder ;)

2008-09-18 @ 09:14:53
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar