Tjejfesten!

lördagen blev toppen!!
nästan i alla fall . ..
morgonen började med att emina vaknade klockan halv fem. trodde jag skulle dö . . .
dock hann jag vila en del med emina under dagen så det löste sig. men inte nog med det, jag blev sjuk också . . .
ont i halsen och feber. men efter ngn treo kände jag mig redo i alla fall!

sassa kom och hämtade mig kring halv fyra då vi for till henne och softade. mycket mysigt att skönt att få vara där ett tag innan jag verkligen få njuta av egentid och en lägenhet som inte är barnanpassad! =)
rebecca kom kring sju då vi käkade lite middag tillsammans som sarah fixat. supergott. kycklingfilé med sallad och hemmagjord salsa.
fortsatte kvällen hemma hos sassa med en massa dans, skön musik och såklart en massa tjejsnack!

for på cleo och dansade lite men där var helt dött. . . .så vi gick till Olivers och skakde rumpan tills svetten rann och vi var tre trötta tjejjer. hann även bli nedsopad i golvet av en idiot. är helt förstörd i kroppen efter det. vänser sida av kroppen är alldeles öm och jag kan ärligt säga att om jag hade fått göra om den kvällen hade jag sopat honom tillbaka!!

men i slutändan hade vi himla skoj och vi bestämde att vi ska göra detta en gång i månaden. tjejfest behövs!!

idag är jag snorig och känner mig allmänt öm, men det går bra.
rebecca och william kommer hit snart och umgås med oss. de räddar mig idag då jag håller på att bli vansinnig av att vara hemma ensam.
emina är mycket bättre, fortfarade lite snorig men ingen feber eller så . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar