Tröttsamt + 5mm forts.

idag känner jag mig less. är less på att inte ta mig någonstans och har totalt noll inspiration till vad vi ska hitta på här hemma jag och emina. som tur är var rebecca och william här igår och lekte med oss lite. så lite grann har vi fått leka av oss!
hoppas att detta blir sista dagen denna vecka som vi inte har ngt att göra. vet att vi ska på stan med syster jossi en dag och kanske leos med rebecca och william ngn dag också. plus att jag och emina ska fara och hälsa på mormor ngn dag. bara det där med bil . . . ska fasen kolla nu på blocket om det finns ngn billig skitbil som martin kan ha och pendla med. jag kommer bli galen annars!!

5mm fortsatte igår. sist tog det ju 1,5 timme och igår tog det "bara" 35 minuter!!! gissa om jag blev överlycklig när jag fick bekräftat att det kanske verkligen kommer funka detta!
nu känns det nästan spännande att se hur det ska gå ikväll. hoppas tiden halveras igen.
hon är dessutom inte lika hysteriskt ledsen nu utan mer ett gråt som säger att hon är lite arg och irriterad och är tyst långa stunder emellanåt.
detta känns toppen!!


Kommentarer
Malin

Ni får gärna komma hit någon dag (när Lova är lite bättre) då jag har en hel sopsäck med kläder till dig

2008-09-09 @ 11:10:22
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
inger

Kanonbra att det funkar.... men bli inte alltför besviken om du får stå en timma ikväll... det kanske tar ett tag innan hon har förstått att nu är det så här vi gör när jag ska sova... och framförallt accepterar det :-)Kramis

2008-09-09 @ 11:35:27
carro

Här är en till som kan erbjuda lite sällskap :-) Hugo är fortfarande snuvig, men snart måste det väl ge sig? Han har varit heltjorvig nu i några nätter... Håller på att bli tokig, men det vet väl du hur det känns :-) Lycka till med sömnen! Kram

2008-09-09 @ 12:24:14
Anna

Malin: det gör vi gärna! förhoppningsvis kommer jag nog ha bil litegrann i veckan! ilken dag kan ni?



Inger: jo jag vet . . . men det stod i häftet att tiden ska minska med hälften för varje kväll man gör det tills man är nere på noll. jag hoppas på att det är så!! =) hon är så duktig vår lilla tjej!



Carro: jo tack jag vet hur det känns! får man ite sova känns det som att man tappar vettet . . .

hade varit skoj att ses ngn dag! hör av dig när hon är bättre!

kramar!

2008-09-09 @ 16:12:23
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar