Typiskt!

jag är ensam hemma ikväll, martin jobbar.
jag la emina redan kring sju då hon knappt vilat ngn middag och var supertrött. efter 15 minuter sov hon! döm om min förvåning!!
men vad händer? jo efter ca 30 minuter vaknar hon igen . . . och i häftet om 5mm står det att om barnet vaknar inom 1 timme ska man fortsätta att bara gå in och säga godnatt och sedan gå ut. så då var det alltså igång igen. . .
det tog 45 minuter innan hon somnade om. (alldeles nyss) inte toklänge iofs men ändå irriterande då det gick så himla himla bra först!

nu kollar jag Idol från luleå. såg min lillasyster i början där hon stod i kön=) hon var dock inte där för att sjunga utan med ngn kompis.

imorgon ska jag som sagt på make up konsultation!!! ska bli så mysigt att bli ompysslad lite och sen att få lite nytt smink är ju inte heller helt fel!! jag längtar!
kanske går jag och martin ut och käkar tillsammans sen om vi lyckas få barnvakt till emina ngn timme. vi får se!


Kommentarer
boman

poss gumman, jobba pa med lillstumpan, ska snuuuusa pahenne en massa nar jag kommer hem! pussa henne fran mej och halsa martin fran mig a lars! kraaam

2008-09-12 @ 10:04:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar