Äntligen!

ja lite grann känns det faktiskt så att det är vardag igen. har blivit alldeles för lite röra på sig och alldeles för mycket mat under 3 dagar så nu känner jag mig uppsvälld och hemsk och bitter över att jag förmodligen gått upp allt jag gick ner förra veckan..
men nu är det nya tag och jag började med att ta en långpromenad på min lunch! hade tänkt träna först, men det var så fint väder så jag valde att vara utomhus.
nu känner jag mig genast mycket nyttigare och bättre och inser att jag måste promenera varje dag fram till sommaren om jag ska hinna till mitt mål!

tror jag ska göra som malin gjort...jag ska låta er följa min kamp här. kanske pressar man sig själv ännu lite mera då?? man får skämmas om man gått upp!! =)

vi säger så..
nu vet jag inte exakt vad jag väger just nu och det spelar heller ingen roll för jag tänker inte skriva ut det här. men första målet är - 7 kg.
jag ska väga mig varje torsdag. nu får ni hurra på mig!!


Kommentarer
Malin

Det är faktiskt en bra idé, det är peppande då an inte vill stå och skämmas! Heja heja! Jag kommer nog att få skämmas på torsdag då jag inte gjort annat än att äta godis i fyra dagar, så nu är det nya tag. Gick en mil både igår och idag, för att sona mina brott, men så orkar man ju inte hålla på..=) Lycka till!

2009-04-14 @ 17:40:34
carro

Jag kommer att hejja på dig! Följde ovanstående med spänning varje torsdag, men det är väl snart slut med det! Kanske borde haka på... Påsken var förödande :-) Ha det!

2009-04-14 @ 20:49:38
Anna

Malin: ja jag kan tänka mig att det är bra att ha NGT som peppar en lite extra=)

åh herregud, duktig du är som går så långt. jag är glad om jag hinner promenera 1 timme om dan..man hinner inteså mycket nu när man jobbar tyvärr..



carro: tack gumman! jag behöver alla hejjningar jag kan få!!ja haka på med mig nu! så kan vi peppa varandra ordentligt!

2009-04-15 @ 10:48:09
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar