Back at work!

in i hetluften med en gång! hann i alla fall med en kopp kaffe på morgonen och nu känner jag hur huvudvärken börjat släppa..hoppas bara magen håller!

vädret är helt underbart! snacka om vår! skinnjackan och solbrillorna på!
när jag tänker ett steg längre kanske jag skulle ha stannat hemma idag i alla fall. njutit av solen och mojsat på altanen i godan ro..men inte det inte. lite arbetsmoral har man allt, och inte vill jag heller lämna mina kollegor i sticket en dag som denna...
what goes around, comes around!

skönt med sommartid nu i alla fall då man har några timmar ljust även efter man kommit hem!
det är som bomull för själen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar