Fredag

nu har emina precis åkt med farfar och helena. hon var då inte brydd om att stanna hemma med oss utan vinkade bara glatt och ropade hejdå när vi klätt på henne. sötungen! =)

har hunnit med att städa en massa på morgonen. rensat lite skåp, storstädat badrummet, dammsugit, skurat osv..skönt att ha det gjort och vakna upp till ett nystädat hem imorgonbitti.

nu har martin just farit för att hjälpa farfar och helena att lasta skotern på släpet och jag ska ta mig en promenad med kira. inte det roligaste vädret, men jag har lite ny musik i min mp3 spelare och känner mig pigg och full av energi.
skönt sen när man ska ut ikväll också att veta att man gjort ngn nytta. man känner sig så mycket fräschare då!

får väl se om jag slänger in ngn outfit bild senare på vad jag ska ha på mig ikväll annars kommer det imorgon!

glad påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar