Fredag

blev en väldigt kort vecka för oss. ledig måndag och VAB idag för mig.
emina verkar mycket piggare och har sovit till klockan nio imorse. dock efter en ganska strulig natt så det behövdes nog. hon känns fortfarande lite varm men som sagt, mycket piggare.
just nu sitter hon och leker med sin docka och bäddar om den med handdukar.

vet inte riktigt vad vi ska roa oss med idag...det är nästan storm ute så en promenad med en febrig liten tös kändes inte direkt aktuellt. får bli att jag promenerar ikväll istället.
hann i alla fall med en promenad igårkväll och även brödbakning. blev dock inte scones utan grahamsbullar. supergoda!

inga speciella planer för kvällen. särskilt inte nu när emina är sjuk, men imorgon hade vi tänkt försöka oss på att grilla. det suger i magen bara jag tänker på det!
nu ska jag fixa lunch till oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar