Fredagkväll

har haft middagsbesök här idag av calle och malin. mycket mysigt! grillade hamburgare och mös på ute.
malin var tvungen fara och jobba strax efter åtta men calle är kvar och ska just basta med martin.
helt underbart när man nu kan vara ute en massa utan att frysa fast det inte är strålande sol.

har dock inte hunnit med ngn promenad idag, men jag får ta den imorgon istället. (vilket egentligen är min promenadfria dag) hoppas på underbart väder imorgon så vi kan vara ute hela dagen!

nu funderar jag starkt på att knyta mig...slänga mig i sängen och läsa min bok. " Flickan under gatan"


PS. minns ni oversizetröjorna jag beställde från gina? jag beställde de i onsdags och de kom redan på torsdagen. där snackar vi snabb service! för att inte tala om hur fina de var!! ska visa ngn dag! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar