Fullt upp idag

idag har vi hunnit med en massa mysigt!
på morgonen gjorde vi oss iordning i lugn och ro och sen packade vi in oss i bilen och for mot piteå. strosade på stan ett par timmar, shoppade, lunchade osv. blev en hel del shopping. mest för martin men även lite för mig. (inte så lite egentligen) var riktigt mysigt att fara iväg till en annan stad och strosa. piteå är ju så mysigt!

efter det for vi vidare mot havsbadet och äventyrsbadet.
emina var lite skraj och skeptisk till en början men efter en stund fann hon sig och plaskade på lite. blev inte så himla länge, men mysigt ändå.
middag när vi kom hem och sen har vi gjort en brasa och myst på tills emina skulle sussa. nu sover hon gott sen ett tag tillbaka och jag kom precis in från ännu en promenad.
jag måste säga att jag är otroligt stolt över mig själv som motiverar mig till detta..trodde inte det om mig själv. =)
förmodligen kommer det inte hinnas med ngn promenad imorgon så det var lika att ta det idag.

imorgon åker emina med lennart och helena till holmsel. hon ska få vara och busa med de medans jag och martin får en kväll med varandra.
blir middag på Allstar och sedan kanske utgång på Olivers. ska bli mysigt!

nu ska jag slappa och läsa lite bloggar.
hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar