Helg?

ja snart är det helg för mig, emina och martin. ska bli underbart med långhelg tillsammans!
vi klurar nu på vad vi ska hitta på under ledigheten..tror vi skippar stugan då det blir ett alldeles för stort projekt med plogning osv. men på fredag ska vi försöka fixa barnvakt till emina för då ska jag, martin, calle och malin ut och käka på Allstar tillsammans. efter det blir det utgång på Olivers. ska bli mysigt att vara bara jag och martin tillsammans, det var alldeles för länge sedan...

i övrigt funderar jag på om vi ska tapetsera om lite. har ju behövts länge och nu har jag suttit och kikat i katalogerna här på jobbet och hittat några som faller mig i smaken.
i hallen blir det grått. mörkgrå fondvägg och resten lite ljusare grå. tänkte vitt först, men vid närmare eftertanke insåg jag att det kommer bli gode skitigt nu när emina börjar bli lite större..
ska ju även dit med nya vita möbler så det blir snyggt att bryta av med grått mot det vita.
i kök och "korridor" blir det vitt och även i vardagsrummet tror jag. bryter av med en brunmönstrad fondvägg..

vad tror ni martin skulle säga om jag sa att planen för helgen är att tapetsera om?
jag kanske är singel på tisdag....


fortsättning följer............



Kommentarer
Malin

Haha, ja de gjorde Jakob också. Han blev som tyst efter att han sagt Jo och sen gick han iväg å såg som lustig ut.. haha..

2009-04-08 @ 13:27:21
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar