Heltid och planering

tanken var att jag skulle gå på heltid från och med 4:e maj men nu är det ändrat och jag börjar med heltid redan nästa vecka. perfekt att börja då då det bara är 3 hela dagar, halvdag torsdag och röd dag fredag. great!
lite tid, mycket pengar...

imorgon ska martin hämta emina och jag ska fara in till stan och shoppa lite. ska köpa nytt Osis dust it och även galonvantar till emina. (ngn som vet vart man hittar BRA sånna?)
ska även en sväng in på Gina tricot och handla lite baslinnen. tro det eller ej, men de jag har börjar vara slappa och stora!! underbart!

ikväll hoppas jag på att Sassa är hemma så ska jag bege mig dit, ta en promenad och surra en massa skit! så länge sen jag träffade min gumma nu så vi har en massa catching up!
innan det blir det kycklingsallad till middag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar