Hurtbulle?

trotsade vädret, klädde på emina en massa varma kläder och begav oss ut på promenad i alla fall.
blir galen av att bara sitta inne så nu har jag fått min dagliga dos av motion och friskluft.
nu känner jag mig fräschare och som en ny människa om än jag kanske egentligen borde ha passat på att vila med emina efter en tjorvig natt.

nu har jag gjort det i alla fall och kan stanna hemma och mysa ikväll. det är ju fredag och allt!

emina sover fortfarande ute i vagnen och jag har just kokat en kanna kaffe och sitter här och slappar.
skönt!


emina vaggar och sjunger för dockan


och bäddar om henne...




Kommentarer
*Sofie*

Emina.. vilket fint namn, har nog aldrig hört det innan!

Och söt som socker var hon ju med=)



trevlig helg till er.

2009-04-17 @ 14:30:15
URL: http://frusofie.se
inger

men lilla sötungen. På vissa bilder är hon sååå lik Jossi... tycker du inte det??? Kram på er och ha en trevlig helg!!!

2009-04-17 @ 16:14:03
Anna

sofie: ja det är ganska ovanligt.=) och tack!



inger: jo jag håller med till fullo! =)

kram på dig med, hoppas vi får en solig helg!

2009-04-17 @ 16:28:12
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar