I´m back!!

har varit dåligt med bloggande de senaste dagarna. vi har inte varit hemma alls. kom hem igår kväll alla trötta och slut efter en lång helgs aktiviteter.

i fredags var vi som sagt ut med calle och malin. hade så grymt skoj! åt och drack gott och tjoade och tjimade. tanken var att vi skulle gå vidare till olivers men vi blev kvar på allstar hela kvällen fram tills de stängde.
mycket roligt folk träffade vi och kvällen var perfekt!
dock var jag aningens bakis dagen efter...men det var det faktiskt värt!
roligaste kvällen på riktigt länge och det var mysigt att få spendera den med min martin.

på lördagen (eftermiddag/kväll) begav vi oss mot niemisel till martins syster där även emina var med farfar och helena.
hann i princip bara dit innan det var dags att fara då emina skulle sussa.
for mot holmsel med farfar och helena och emina somnade i bilen. tyvärr ville hon inte somna om när vi kom fram och la henne i hennes säng....fick bråka ett bra tag med henne innan hon somnade. slutade med att jag somnade med henne på min mage i våran säng. lilltösen....
samma visa var det natten efter då vi fortfarande var kvar i holmsel...kanske kan det vara det att det var ett annat ställe? hur som helst har det blivit sena kvällar för vår lilla tös och lång vila på dagen för att ta igen sig.

tanken var att vi skulle åka hem redan på söndagen men det var så mysigt att vara där så vi stannade till igårkväll. fick ju i alla fall EN riktigt fin dag i solen. och lite färg hann vi allt få. underbart!
emina har njutit av att busa med farfar (fafa) och ingen annan har dugit.
tänk vilken tur vi har som har världens bästa farfar till vår lilla tjej!!! och självklart Helena också!!
det betyder så otroligt mycket och jag blir varm i hjärtat när jag ser de tillsammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar