Ikea

martin är sugen på skotertävling i överkalix i helgen...ville ta med emina. har inte riktigt bestämt om jag alls vil följa med. inte riktigt min grej sånt där...
men så kom jag på den briljanta idén att vi faktiskt kan fara på Ikea på vägen. enligt martin är det inte på vägen, men vad gör väl en liten avstickare när man ändå är på tur??
detta skulle tydligen disskuteras när jag kommer hem ikväll..tyckte det lät allvarligt...

detta vill jag inhandla till hallen: (som sen vi fick barn konstant ser ut som ett inferno! min lösning: stäng in stöket!!)



2 st garderober (med mycket praktiskt inredning som ska köpas till), och hyllan till höger ska vara liggande och så ska jag montera sängben på den och använda den som bänk/skohylla.
smart va?
och så snyggt! jag hoppas martin blir lika imponerad när jag visar honom!

vad tycker ni??


Kommentarer
Sassa

Snyggt. Jag tror de skulle passa perfekt i eran hall! Puss o kram

2009-04-01 @ 18:11:40
Johanna

Det blir nog snyggt, men välj capita- ben( ben för köksinredning)de är lättare att sätta fast. Har ni krokarna förbi IKEA kan jag assistera, jobbar helg.

2009-04-01 @ 20:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar