Lördag

en riktigt mysig lördag. sov länge imorse, emina vaknade inte förrän klockan nio. underbart skönt att sussa så länge!
åt en god fruskost (min äta vad jag vill dag idag, jag härmar malin med det också)
sen kom rebecca förbi en snabbsväng och lämnade våran grill och tog en kopp kaffe.
efter det gjorde vi oss iordning och for iväg och rantade lite. var på barnens hus och köpte doppresent och lite saker till emina. ett set med hello kitty hink, spade, vattenkanna osv, en "badmössa" (för att undvika shampoo i ögonen) och lite fler bestick.
vidare till McDonalds för en mysig lunch. emina älskar verkligen deras cheeseburgare! och det var skönt att se att hon äntligen åt riktigt bra. ibland krävs det visst att man lyxar till det för att få donnan att äta.=)
emina somnade sen i bilen och jag sprang in o handlade lite på maxi.

sen vi kom hem har vi varit ute på altanen i solen som martin skottat fram. emina har lekt med sina nya hello kitty saker och skottat en massa och nu har vi precis grillat. ska alldels snart äta och jag längtar! ska bli så gott med årets första riktiga grillning. (bortsett från hamburgare och korv)

ikväll blir det mys med film, godis, chips och dip. har varit och köpte lite godis till emina också. hon tycker det är så roligt med tablettaskar och kinderägg. sötnosen våran! =)

har fotat lite under dagen så de slänger jag in lite senare ikväll.

ha en underbar lördag allihopa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar