Måndag

min plan idag var att jag skulle börja fota dagens outfit så jag vet att det är många som tycker det är roligt att se. men jag hann tyvärr inte...funderar på en ny mobil just nu och skulle då vilja ha en hyfsad kamera och möjligheten att mobilblogga. då skulle det bli lättare att fota dagens outfit vilket skulle leda till att tiden fanns också..
men fram tills jag fått mig en ny mobil ska jag försöka hinna med det på mornarna!

idag är det måndag vilket oftast brukar betyda fullt ös här på jobbet. vi har precis öpnnat dörrarna...
blir ingen träning idag under dagen men ska självklart försöka hinna med en promenad ikväll. förra veckan hann jag med 7 st promenader och jag måste erkänna att jag är ganska stolt över mig själv! nu gäller det bara att lyckas hålla i det i många veckor till!

det var lite trassligt att lämna emina imorse. eller egentligen inte, men motför vad jag är van. hon gav mig inte en puss o en kram med en gång och rusade in utan jag fick lirka lite lite granna. men inga tårar eller så i alla fall!
det har blivit mycket att vara borta från dagis nu på senaste tiden så det kanske inte är så konstigt att det inte är lika lätt...

nä, nu måste jag ta tag i detta...jobbet alltså...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar