Måndag

känns underbart att det är kortvecka denna vecka! och dessutom sista veckan på mycket länge som jag jobbar till fem. på måndag börjar vi nämligen med sommartid här på Lulebo!
jag jobber 10-17 nu måndag - onsdag, torsdag 10-13 (halvdag) och sedan ledig fredag. kan det bli bättre?

har haft en underbart helg och känner att jag är totalt utvilad! funderar på en promenad idag på lunchen...men jag har inte bestämt mig än. kanske blir det istället att sätta sig ute i solen med en bok...promenad hinner jag ju med ikväll! tycker nästan det är skönare att promenera på kvällen. åtminstone nu när det fortfarande är sol kring sju-åtta.
får se vad det blir...

vad tyckte ni förresten om oversizetoppen från Gina? ganska fin va? passar till precis allt!
jag köpte en vit, en svart och en benvit med röda ränder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar