Måndag

ännu en arbetsvecka framför oss...eller egentligen inte. jag ska kompa på torsdag och vara helledig och fredagen är ju röd så det blir en kort vecka. underbart!
ska träna idag på lunchen. ska bli riktigt skönt för nu MÅSTE jag komma igång igen!

klockan tre hämtar jag emina idag och sen ska vi hem och laga köttsoppa. det ska bli riktigt mumsigt. hoppas jag i alla fall, har aldrig gjort riktig köttsoppa själv. ngn som har några tips?

var en väldigt skön och slapp kväll igår. behövde ta det lugnt och bara umgås med familjen.
emina somnade gott kring halv åtta. jag hade hoppats att hon skulle bajja igen, men inte det. jag fortsätter i alla fall ge henne lactulos varje morgon så får vi se hur det blir. vi får helt enkelt prova oss fram.
hittade nya vårkläder till emina när vi var på stan i lördags. en jättefin softshell jacka från lindex i ljusrosa, jordens gulligaste lite tunnare mössa (vit med rosa blommönster) och svarta överdragsbyxor från åhlens. allt som allt kostade detta 530 kr. var oroligt att vi skulle bli tvugna köpa POP. det är alldeles för dyrt och inte ens speciellt bra kläder. (enligt mig) men nu känner jag mig helnöjd och allt passade perfekt! (ska visa bilder sen)

nu ska jag jobba undan lite här innan vi öppnar dörrarna...ha en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar