Onsdag

känns som att denna vecka gått otroligt snabbt! imorgon är det vägning igen och jag fasar lite...jag har inte fiskvägt mig en enda gång så jag har ingen aning om hur det kan ha gått. vad jag egentligen fasar för är att jag inte ska ha gått ner ngt alls...eller upp!! efter att ha kämpat som jag gjort så borde jag ju gått ner litegrann i alla fall..
och vad gör jag om jag inte gjort det?
jag vet hur jag fungerar. om jag går ner blir jag mer peppad och motiverad och om jag går upp blir jag less och släpper allt...så snälla gode gud! gör så att jag gått ner!!

har haft en massa att göra här på jobbet på morgonen...en massa avtalsbeställningar och returer. men nu pausar jag och bloggar med en stor kopp kaffe.
har bara öppet kontoret halva dagen idag och sen har vi APT resten av dagen..skönt med lite ombyte.

hoppas martin inte jobbar kväll ikväll för jag MÅSTE hinna med en promenad ikväll dagen innan vägning.
hinns inte med på jobbet idag då vi som sagt har APT.

här kommer en bild på mina nya armband som pryder mig idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar