Onsdag

sista långa dagen denna vecka och det känns underbart!
imorgon jobbar jag bara 3 timmar och sen är det långhelg tillsammans med mina fina.

jag hann med en promenad igårkväll trots att jag inte trodde jag skulle hinna. jag gick 2 rundor. den ena rundan som i vanliga fall brukar ta 30 minuter och den andra rundan som brukar ta 40 minuter. tänkte att det blir lagom med 70 minuter. men vad händer? jo allt som allt tar det endast 50 minuter!
bra på ett sätt...det betyder ju alltså att jag går snabbare nu än tidigare, men hur ska jag kunna få ihop 1 timmes promenad?? får hitta nya vägar...

ikväll ska jag i alla fall till boman för tjejkväll. ska promenera dit, vilket brukar ta ungefär 50 minuter och sen cyklar jag hem. ska bli mysigt med lite tjejsnack!

nu ska jag jobba..har tagit mig en timme att skriva detta inlägg. är ensam fram till klockan tolv åtminstone och det är måndadsskifte...fullt ös!

dagens outfit kommer upp senare ikväll. har fotat men inte hunnit lägga in i datorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar