Onsdag

eller är det tisdag? känner mig alldeles dagvild när man var ledig måndagen...

när jag skulle lämna emina på dagis imorse var ingen av ordinarie personal där..tycker det är dåligt att inte informera om detta. emina tyckte det var jättejobbigt att bli lämnad där idag och jag var nära att ta med henne hem igen. till slut gick det bra och jag kunde åka. men hemskt kändes det att lämna henne när hon var ledsen och med folk hon inte alls känner.
en liten tröst är att martin slutar en timme tidigare idag så emina får en lite kortare dag..

vägde mig imorse för att ha en aning om hur mycket jag går ner. OM jag går ner...
huga, det var inge roligt. lyckades gå ner ett halvt kilo förra veckan, men det sa bara poff nu under påsken så var den viktnedgången försvunnen! nya tag nu!

nu ska jag ta tag i mailen och drömma om att mina kläder från Asos ligger i brevlådan när jag kommer hem!


Kommentarer
Malin

Det där har jag också varit med om. Man blir som paff.

2009-04-15 @ 11:15:25
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Sassa

Muskler väger ju mer än fett. Jag har hört att man får bra mycket muskler med en massa godis =) Och förresten räknar man bara hälften av kalorierna när det är speciella tillfällen; påsk, jul, midsommar, lördag, en dålig dag osv. =P Puss o kram

2009-04-15 @ 11:31:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar