Shopping och besök

så har man stans alla ärenden avklarade. men det var inte det lättaste att hitta galonvantar till emina kan jag lova! det var slut överallt, men till slut hittade jag ett par på POP.
shoppade lite till mig själv också. som planerat 2 baslinnen (fodral) från gina tricot. ett svart och ett vitt, en drös armband från glitter och hm, present till farfar lennart och en tunika från Monki.
hittade dessutom ett par svarta minnetonkas som jag letat på Monki, men det får vänta till lönen.

nu har emina somnat för ungefär 30 minuter sen och inger som har varit här for just hem. jättemysigt med besök! emina fick i vanlig ordning nya kläder av inger. 2 supersöta tshirts och ett par rosa 3/4 byxor. underbart sött alltihopa! synd bara att det inte är nog varmt än för byxorna....=)

nu ska jag slänga in lite bilder här och bjussa på de innan jag slänger mig i soffan med min bok. sedan blir det Desperate Housewifes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar