Söndag

blev en spontanfest igår för oss tjejjer. martin stannade hemma med emina och fick sällskap av lars. vi tjejjer for till boman efter att vi alla käkat tillsammans här.
satt och surrade och drack vin och sen blev det olivers. har haft så himla skoj de senaste gångerna jag varit ut, men denna gång var det faktiskt inte så bra...tyvärr..
jag och boman gick vidare till Allstar men var bara in och vände innan vi insåg att det var dags för oss att ge upp.
allt som allt var det ändå en mysig kväll.

idag har vi bara slappat här hemma. jag fick sovmorgon och sen vilade jag med emina så jag har verkligen sovit ut nu! det var välbehövligt och jag känner mig som en ny människa nu.
efter en slapp förmiddag har vi varit och handlat och hämtat alla mina saker hos boman och nu håller jag på med en mumsig söndagsmiddag.
kycklinggryta med färska champinjoner!

eminas har äntligen fått bajsa också! igår eftermiddag när jag och rebecca var och hämtade pizza hade det äntligen kommit ut! en sten föll från mitt hjärta...
var och köpte lactulos på dagen på apoteket som jag gett henne och fick henne att dricka saft med olja i. (mycket fett smörjer magen!) och det verkade ju funka!
men nu ska vi ge henne lactulos regelbundet ett tag så magen får komma igång som den ska..
jag hoppas av hela mitt hjärta att hon aldrig någonsin behöver vara med om detta igen!!

nu må¨ste jag fortsätta med middagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar