Tidig trotsålder?

emina har varit hopplös nu under påsk...
jag undrar om hon kommit i en tidig trotsålder? eller, vad kan det annars vara? när brukar de komma i trotsåldern?

vad vi än säger till henne så är hon tvärt emot. hon skriker och gormar om oväsentliga saker och bråkar hela tiden. hon kan vara hur glad och go som helst och mitt i allt tvärvänder det och hon skriker rakt ut om vi säger fel sak! hon blir fullständigt galen!
nu pratar jag inte om att hon gnäller lite, eller blir lite tvär, utan hon blir galen!
kan räcka med att vi frågar henne om hon är hungrig....

vår lilla tös...allt har varit så enkelt med henne. så duktig på allt hon gör, väluppfostrad, tackar för allt, visar eller säger vad hon vill och somnar lätt på kvällarna. allt har gått så bra och så enkelt..kanske alldeles för enkelt?
klart vi reder ut denna storm, jag menar inte så...
men självklart känns det tråkigt och framförallt ovant att vara tvungen att bråka om allt helt tiden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar