Tisdag

eftersom jag inte gick ngn promenad på lunchen igår så försökte jag vänta ut regnet igårkväll...det gick inte så bra. det slutade aldrig regna så till slut klädde jag på mig och tog med mig kira ut i ovädret. var ute och gick i en timma innan vi gav upp. kalla och blöta halkade vi in hemma...
kastade av mig alla kläder och bosatte mig under filten en stund för att försöka få upp lite värme. hoppas bara jag slipper bli förkyld nu!

ikväll blir det promenad med sassa runt sjön. det är 6km och känns som en lagom promenad.
skönt med lite sällskap också!

jag har tjuvvägt mig idag..och utan att avslöja resultatet kan jag säga att det i alla fall är på väg åt rätt håll! med råge dessutom! =) jag är så glad så det är inte klokt och det känns som att jag gått ner 10 kg!
vi får se vad vågen visar på torsdag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar