Tisdag

solen skiner ute och det spritter av vårkänslor i min kropp!
tänk så många som lever upp till våren...tänk bara på när man går på stan när de börjat med uteserveringarna, alla är glada och trevliga och framförallt så är alla där!
nu får snön fortsätta smälta undan och värmen komma. den riktiga våren är mer än välkommen! (just nu önskar jag att jag fortfarande bodde i sthlm där våren spirar för fullt)

endast 2 arbetsdagar kvar av denna vecka och det kan inte annat än kännas underbart!
påskplanerna är få, men vi hade tänkt försöka få barnvakt ngn av dagarna och gå ut tillsammans jag och martin. det var länge sen och hade varit mysigt. (någon som är sugen att haka på?)
annars blir det kanske stugan en sväng och i övrigt bara ta det lugnt.

nu väntar jobb och en kopp kaffe...



Kommentarer
rebecca

Vi kommer att åka till kiruna över helgen, annars hade vi gärna hakat på.

2009-04-07 @ 14:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar