Tjurig en..

jag har varit sååå trött i eftermiddag. höll på att somna när jag for och skulle hämta emina.
gjorde middag när vi kom hem (hemmagjorda köttbullar och kokt potatis) och efter det tog vi ett bad tillsammans alla tre. kunde knappt hålla ögonen uppe efter det och dissade allt vad heter träning och motion.
tänkte att jag skulle ta en långpromenad imorgonbitti istället...

men!!
så ryckte jag upp mig, klädde på mig, tog med mig Kira, trotsade min slöhet och tog en svettig prommis!
jag är en tjurig en när jag bara ger mig f-n på det!

nu kan jag med gott samvete slänga mig i soffan och slappa och kika på serien 24 med min älskling..
hur underbar är inte den känslan då??


Kommentarer
rebecca

guuu vad du är duktig gumman. nu vill jag bli helt frisk så jag också kan träna, jag blir helt peppad och inspirerad av dig =)

2009-04-09 @ 08:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar