Torsdag

slutar jobbet på 1 timme. då ska jag hämta upp emina och sen ska vi vara ute i den underbara solen! jag hoppas att martin också kan sluta i samma tid så vi får mysa tillsammans allihopa.
tanken är att vi ska åka till Holmsel ikväll och fira valbort med farfar lennart och helena. ska bli supermysigt! och emina kommer bli helnöjd när hon får busa med de!

igår hade jag en supermysig kväll tillsammans med boman och rebecca.
promenerade/joggade till boman, tog en biltur, drack kaffe, surrade och hade allt vad en mysig tjejkväll innebär. var så himla länge sen vi umgicks allihopa!
när det var dags att fara hem fick jag låna bomans fina cykel och cyklade som en dåre hem. jag var totalt slut efter färden och klarade knappt av att kliva ner i badkaret när jag skulle duscha. =)
somnade gott efter det!

nu ska jag jobba lite (mycket) innan det är dags att stänga här och pysa hemåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar