Torsdag

igår var emina supertrött efter vi ätit middag. hängig och blank i ögonen så jag förstod att hon hade feber. och mycket riktigt. hon somnade snabbt när vi la henne men har sen vaknat en massa inatt.
kring halv fyra inatt hämtade martin över henne till våran säng och sen sov hon inget mer...jag har med andra ord varit vaken ganska många timmar nu...
hon hade fortfarande lite feber på morgonen så hon fick stanna hemma idag.
då martin börjat jobba tidigt imorse och jag inte började förrän tio så kom martin hem strac före tio så jag skulle kunna fara och jobba. om det nu var bra eller dåligt vet jag inte riktigt. ekonomiskt var det bra, men jag är SÅ trött o slut efter en vaken natt..men det ska nog gå bra!

igårkväll kände jag mig överenergisk! tror att det är för att det är så himla ljust ute nu om kvällarna.
fick med mig boman på en promenad. alltså blev det 2 st promenader för mig igår. toppen!
sen avnjöts kvällen med Greys!
boman tog med ett usb-minne med en massa ny musik också så nu blir det ÄNNU roligare att promenera och träna.

nu ska jag ta tag i jobbet här.
jag hoppas på en fartfylld dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar