Trotsålder...

nu har de till och med märkt på dagis att emina kommit i ngn form av trotsålder. å andra sidan tycker jag själv att det redan blivit lite bättre, men hon trotsar fortfarande. igår tex skulle martin borsta tänderna på henne. emina bestämmer sig för att hon inte alls vill borsta tänderna! nu börjar skriken...hon skriker i ca. 20 minuter och vägrar öppna munnen. sparkar och slåss. martin håller henne bara i sin famn, men håller på att tappa henne när hon sparkar och lever om hela tiden. martin har tålamod, det har inte jag! eller jo, men jag lirkar hellre....

20 minuter senare tystnar emina, öpnnar munnen och låter pappa borsta tänderna på henne....

dessa kamper har vi vareviga dag.
jag lirkar, martin väntar ut.....

nu har jag beställt en bok!



Kommentarer
Malin

hehe, den boken har jag =) Jakob vägrar också att borsta tänderna.

2009-04-24 @ 13:15:40
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar