Trotsar!

jag trotsar mitt deppiga humör och min vilja att ge upp. jag tog en långpromenad på lunchen och sen slängde jag i mig en viktväktar lunch. jag ska fan i mig inte ge upp denna gång!! jag HAR blivit smalare, jag kan ju se det!! mina ögon kanske kan lura mig, men inte kläderna!

tack för alla era underbart peppande kommentarer! kanske man skulle ta och mäta sig när man kommer hem. har ju tyvärr inte gjort det tidigare så jag har ingen aning om vad jag låg på men jag kan ju mäta från och med nu i alla fall. och så kanske jag kan få unna mig nya promenadskor och träningskläder i helgen när lönen kommer..


Kommentarer
Linda

Har du provat GI? Det ska ju fungera mycket bra, jag har nyss börjat med det. Är inne på fjärde dagen.

2009-04-23 @ 14:27:02
Anna

Linda: jo jag har gi:at i flera år i princip. första gången jag testade innan jag fick barn gick jag ner 6-7kg, men det funkar inte längre på mig..tyvärr. för det var ett väldigt enkelt sätt!!=)

2009-04-23 @ 14:43:38
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Sassa

Att mäta är nästan bättre än att väga. Strunta i vågen och gå på känslan och centimeterna. Som jag sa igår så syns det att du blivit smalare. Puss o kram

2009-04-23 @ 22:34:45
Frida

Tips från sjukgymnasten =) Du tränar ju vilket innebär att du bygger muskler. Muskler väger mer än fett. Så titta inte bara på vågen =)

2009-04-24 @ 20:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar