Vägning vecka 2

jaha...jag sa ju det! jag kommer få ge upp!

SAMMANLAGD VIKTMINSKNING: 0
KVAR: -7 KG

jag förstår verkligen inte...vad gör jag för fel? jag kikar i min kalender och räknar att jag tränat eller promenerat MINST 5 ggr per vecka i 3 veckor och ingenting har hänt! jag äter mycket mindre portioner och inget slisk förrutom på lördagar.
jag känner mig smalare, tycker jag ser smalare ut, mina kläder har blivit för stora och jag blev sååå besviken nu när jag inte gått ner ett endaste litet gram. ingenting! nada! jag väger exakt samma som förra veckan!

jag ska inte ge upp. inte än...
jag ger det åtminstone 1 vecka till! och jag lovar att jag kommer tjuvväga mig denna gång innan det egentligen är vägningsdag. jag är så rädd att ge upp efter detta bakslag...peppa mig nu!


Kommentarer
Malin

Pms, mens och muskler! Det finns massor med faktorer till varför, men då du tränar så är jag övertygad om att du fått muskler, och de väger mer än fett! Ge inte upp!

2009-04-23 @ 08:29:20
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Anna

Malin: ja kanske...är inte så länge tills jag ska ha min lingonvecka så det kanske är det då...men jag blir så himla ledsen!!!

2009-04-23 @ 08:38:05
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Erica

Pepp! Det går nog bra ska du se. huvudsaken är att du känner att du blir mindre.. muskler väger mer än fett! you go girl!

2009-04-23 @ 10:10:34
URL: http://humilis.blogg.se/
...

NEJ ge inte upp! Det tar sjukt lång tid innan det börjar rasa, det tog över ett halvår av ansträngningar för mig (har ju dock inte fött barn men man borde kunna jämföra) men sedan började jag tappa och under ett års tid tappade jag 13 kilo. Det har inte kommit tillbaka ännu och det är fyra år sedan=) Håll ut!

2009-04-23 @ 10:13:23
carro

Förstår att det känns skittrist... Men NEJ nu kör vi! Kolla måtten, de kan skilja fast det stått stilla på vågen! Kram!

2009-04-23 @ 10:20:13
Inger

Ta och mät dig runt magen, höfter, lår, armarna... där kommer du att se förändring... även om det står still på vågen. :-)

2009-04-23 @ 10:55:46
Anna

Alla: tack alla!! jag behöver verkligen alla dessa peppningar!!

ska nog göra som många av er sa...MÄTA! =)

2009-04-23 @ 11:49:39
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar