Vårkläder

jag har suttit idag och försökt hitta vårkläder till emina...
regnställ har hon ju redan, men inte tunnare jacka och överdragsbyxa. hade tänkt köpa ngt som är så pass tunt att jackan går att använda även i sommar när det behövs och så ha fleeceställ under nu på våren.

mitt problem nu är att jag inte hittar ngt fint!
jag vill ha enfärgat svart eller knallrosa helst. såklart går andra färger bra också så alla tips är välkomna.
helst av allt hade jag velat ha svarta byxor och rosa jacka...

ngn som vet vart jag kan hitta detta?


Kommentarer
Malin

Lova har fått enfärfade svarta byxor och en röd skaljacka från Polarn o Pyret. Det är tunt och passar i sommar, men det funkar även med fleecen under nu. ( Hon sitter ju mest i vagnen). Vet att jackan finns i ceriserosa.

2009-04-03 @ 17:57:35
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Malin

Lova har fått enfärfade svarta byxor och en röd skaljacka från Polarn o Pyret. Det är tunt och passar i sommar, men det funkar även med fleecen under nu. ( Hon sitter ju mest i vagnen). Vet att jackan finns i ceriserosa.

2009-04-03 @ 17:57:55
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar