Vart tog solen vägen?

igår eftermiddag när jag och emina kom hem så gick vi ut med en gång! det var underbart varmt ute och jag behövde inte ens ngn jacka. var ute och lekte med emina och skottade med henne ett bra tag innan vi gick in och lagade middag.
efter middagen gick vi alla 3 ut igen.
jag var dock vara ute en liten stund, sen gick jag o la mig på soffan. var helt slut! (sena kvällar, tidiga mornar och inte riktigt frisk i kroppen) martin stannade ute med emina en stund och när jag vaknade 1,5 timme senare hade de precis badat! det var underbart att få vila lite och efter det orkade jag med lite städning och plock.

idag är emina hemma med martin. de har stängt för utbildning på dagis.
jag hoppas de får en mysig dag, men jag undrar vart solen tog vägen? synd att de inte fick en lika fin dag som igår. men jag har hört ryktas om att det ska bli 16 grader varmt imorgon!!

ingen aning om vad vi har för planer till helgen. imorgon ska vi såklart vara ute hela dagen om det ska bli så varmt och sen på kvällen hade vi lite planer på att gå ut och käka tillsammans. mysigt!

 nu ska jag jobba lite här...igår var en kaosdag här på jobbet så jag hoppas på en bättre dag idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar