Äntligen!

nu satte jag mig ner för i princip första gången idag . . .

har varit en sjuk dag på jobbet idag. allt blev fel, mycket folk, mycket telefonsamtal, möte, högljutt. . . .jag var alldeles slut i huvudet när jag satte mig i bilen. jag trodde M skulle hämta emina idag och när jag insåg att jag skulle hämta henne i alla fall höll jag på att bryta ihop.SÅ trött var jag . . . jag tycker inte ens att det är jobbigt att hämta emina, istället tvärt om. men bara det att jag var inställd på att åka direkt hem och inte fick det fick mig att nästan börja gråta.
jag är så trött! helt färdig nu . . .

har i alla fall bakat nu i eftermiddag. alla muffins är färdiga och tårtorna står i kylen. imorgon ska all dekoration på och jag hoppas att det kommer bli bra.

nu är martin och söver emina och jag har just slängt in lite mat i ugnen till oss. blir en sen middag för bara mig och martin och sen ska vi se film.
känns som att jag knappt sett soffan på flera veckor och det ska bli ljuvligt att slänga sig i den efter en mumsig middag.

imorgon stundar kalas och det ska som sagt bli riktigt mysigt och kul!
just det! måste slå in några paket till emina som hon ska få av oss imorgon.
de andra får hon av oss den 1:a , då hon verkligen fyller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar