Fredag!!

äntligen fredag! underbara helg närmar sig och jag behöver verkligen det just nu känner jag. det har varit mycket på jobbet denna vecka och jag känner mig helt slutkörd.

igår när vi kom hem blev det middag och sedan slängde sig martin och emina i badet. jag passade på att storstäda hela huset under tiden. (och efter) eftersom jag ändå inte kan bada med min nygjorda tatuering.
dammtorkade ALLT, tokskrubbade sopskåpet, dammsög, plockade undan, skurade, skrubbade och donade. så nu är hemmet äntligen skinanade rent och jag slipper ångesten över att behöva städa.
martin la emina och jag började med inbjudningskorten till eminas kalas. skulle köpa färdiga igår på barnens hus, men det blev så himla dyrt så jag bestämde mig för att göra egna.
riktigt roligt och mysigt att sitta och pyssla med faktiskt!

här har ni några av de jag hann med igårkväll. ska försöka hinna klart resten ikväll så vi får posta iväg de.
har ca. 10 st kvar att göra...



Kommentarer
NATASCHA

Hej !

Var med och tävla om en tandblekning från Usa, allt du behöver är att kommentera varför just du ska få den & lämna din mail!



www.nataschalindmark.blogg.se



Kram / Natascha

2009-08-14 @ 12:11:57
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar