Fredag

var ju och tatuerade mig igårkväll.
helt sjukt hur bra den blev tatueringen! blev en till blomma och lite japanska waves och lite japansk bakgrund. sjukt bra! "synd" bara att både jag och thomas såg hur mycket till som helst man kan göra och bygga ut den med. blir nog i alla fall en sittning till. en kort en för lite mer bakgrund bara, men nu får det vänta och bli ngn gång i framtiden. annars skulle jag nog bli ensamstående . . .=P

jag och emina har haft en mysmorgon här. emina har tittat på lotta och jag har vikt all tvätt och hunnit med att dammsuga. och nu har vi precis kommit ur duschen. ja, en del av det var mysigt i alla fall. =)

nu blir det lunch här.
självklart kommer bilder på tatueringen sen!

min prinsessa! hon älskar att ha denna kjol som hon fått av moster jossi.



Kommentarer
Cissi L

Är ni lediga idag? Fusk..

2009-08-21 @ 11:24:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar