Fredag

äntligen fredag! denna vecka har kännts lång av ngn anledning...men nu är den snart slut..

igårkväll efter emina somnat for jag till boman. blev där i nästan fyra timmar och fick verkligen surra av mig! (tack gumman!) kring elva kom jag hem, smått kaffedarrig och inpyrd efter x antal cigg ute på deras altan. hoppade i duschen och sen var det marsch i säng!
slocknade som en stock med en gång.

ikväll blir det bakning för mig och martin. emina får såklart också hjälpa till och efter hon somnat ska jag och martin äta gomiddag tillsammans hade vi tänkt. kanske passar på att hyra ngn film och bara slappar i soffan. behöver det efter en tuff vecka på många sätt och vis...

imorgon stundar kalas! ska bli riktigt roligt och jag ser fram emot att träffa alla! kommer nog bli en tuff dag för emina men det är ju helg och hon kan sova hur länge hon vill sen på söndagen så det ska nog gå bra i alla fall=) hon kommer njuta av all uppmärksamhet!

här kommer en liten dagens bild till er. måste bara säga att jag är totalt störtförälskad i min tatuering och jag älskar att den är så lätt att visa. i´m in love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar