Fredag

äntligen fredag! dock måste jag säga att denna vecka gått otroligt snabbt! synd bara att man missat så många dagar med underbart väder. jag hoppas och håller mina tummar för att det kommer bli toppenväder i helgen i alla fall.

ikväll blir det myskväll för mig och martin. plockmat och vin och jag hoppas det hinner klarna upp till kvällen så det blir lite mysigt att sitta ute. värmen är ju i alla fall kvar så det vore ju inte hela världen om det är molnigt.
emina somnar nog gott ikväll efter en veckas dagis och massa bus.

känns otroligt skönt att det fungerar så bra för emina. aldrig några problem att lämna henne och hon älskar att vara där och busa. jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara om det ska vara med barn som alltid är ledsna när man lämnar de...huvva..

nä nu ska jag jobba undan lite.
bjussa på en glasögonbild dagen till ära.

0-5f7e7b917272869c6c1a04fe972446a6.png



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar