Garderobsrensning

ja som jag skrev igår blev det garderobsrensning när jag kom hem från jobbet. tog x antal timmar och jag gjorde en REJÄL rensning!! just nu ligger allt bara i en hög på golvet då jag inte hade några sopsäckar, men jag skulle gissa att det är 3-4 st sopsäckar...sjukt...
martin höll på att tuppa av när han såg den. mest kanske för att han var rädd att jag måste shoppa tillbaka lika mycket. =) för att försvara mig lite så har jag nu rensat ur kläder som jag haft när jag bodde hemma, som kommer från mamma osv. sånt som haft ett sentimentalt värde för mig så jag inte klarat av att slänga det, men NU!
jag kan inte hålla på att spara allt detta..

skickade ett mms till rebecca med en bild på klädhögen när jag rensat hur ungefär hälften. undrade om hon var intresserad av att kolla igenom det eller om jag skulle slänga.
hon blev överlycklig! kul att kunna göra ngn glad i alla fall!

ikväll ska jag tatuera mig! förhoppningsvis blir detta den sista sittningen!!
wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar