Jag är med och tävlar om...

denna fina parfym. jag hoppas innerligt att jag blir en av vinnarna så parfym annars inte är ngt jag ofta unnar mig.
och hur perfekt vore det inte att få testa en ny doft så här när hösten nalkas?




Nu är det dags för tävling här i bloggen!

Nu är det ÄNTLIGEN dags för tävling! =D

Tävlar nu ut 10 st Kristallparfymer från Make Up Strore! =D
Kristall är en eau de parfume och en av mina favoritdofter då den känns väldigt lyxig och sensuell!
Doften kostar 395kr ord.pris i butik, och kommer i en box med en doftboll för känsliga som vill kunna "ta av sig" parfymen.


Tävlingsregler:
- För att tävla måste du ha en blogg/bilddagbok som jag kan se.
- Skriv till mig ATT du är med och tävlar, varför just DU ska vinna, och varför DU är/skulle vilja bli trogen kund hos Make Up store!, skriv även en direktlänk till tävlingsinlägget så jag kan kika in på er blogg!
- Kopiera detta inlägg+bild, klistra in i din blogg/bilddagbok och skriv att du är med och tävlar om denna underbara doft hos mig (micromiss)!



Doftnoter:
Toppnoter: Bergamott, mandarin, fruktkocktail
Hjärtnoter: Jasmine, persika, sandalblomma
Basnoter: Patchouli, vanilj, sandalträ, Mysk, Amber



Tävlingen pågår till fredagen den 14 Augusti!
Lycka till!
Kom ihåg att det är hela 10 stycken vinnare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar