Måndag

som vanligt är jag dålig på att blogga på helgerna. men det är så mycket annat som händer då så det hinns inte med alls..

i lördags kom rebecca, henrik och william till oss för lekdejt och middag tillsammans. min fina rebecca hade fixat kött till oss allihopa och även bröd med aioli. vi stod för potatis, sallad och kantarellsås. gudomligt god mat och jag åt tills jag höll på att storkna!
barnen busade i vanlig ordning och slogs lite också. även det i vanlig ordning...=)

therese ville att jag och rebecca skulle följa med på pitecruising. vi velade fram och tillbaka en massa men till slut bestämde vi oss för att fara. fick skjuts av henrik till heiki i kallx och hann precis bara anlända dit så var det dags att fara mot piteå med finbilen. kring ett (?) var vi alla ganska less och for vidare mot luleå. hade sjukt roligt i piteå med underbara människor och jag önskar att kvällen aldrig hade behövt ta slut!
for vidare till boman och lars och där blev jag kvar på efterfest till klockan sex på morgonen!! sjukt rolig kväll och jag hade kunnat stanna många timmar till egentligen.

på söndagen mådde jag verkligen som jag förtjänade...tur att jag har en underbar sambo som lät mig sova ett par timmar extra innan han var tvungen att åka och jobba lite.
stackars emina blev fast med en supertråkig mamma som bara låg på soffan utan att kunna röra sig...nä, det gick ganska bra faktiskt. martin la emina innan han åkte så när hon sen vaknade hade jag hunnit piggna till litegrann i alla fall men nå mycket aktivitet var det inte. =) vi myste med barnprogram och lyxade till det med middag i soffan så emina var helnöjd!
brukar faktiskt aldrig bli speciellt dålig dagen efter, men då...huvva...aldrig mer sprit. jag tål det inte..
men å andra sidan måste jag ändå säga att det var värt det!
och tack till therese och robert som erbjöd mig en plats!! underbara människor!

nu blir det dock nyktert några veckor...måste återhämta mig..


0-51955f9282ae200d31370599bf0ecb7c.png


0-5ce8b6bc0a7ae6290eb00b42682fcc8c.png

0-19585ba79812c2cd0b14f1409526e354.png

0-70bc16ffe4b825be808bc690fed9a05a.png

39fae1e72293ffa42e77e5c36051b035.png



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar