Måndag

så var det dags för ännu en hård arbetsvecka...helgen har varit alldeles underbar.
jag har försökt mobilblogga lite men det har inte kommit fram....

försöker blogga här, men det är nu 2 timmar sen jag började skriva detta inlägg och ni ser ju hur långt jag har kommit...
det är sjukligt mycket på jobbet just nu så jag ber om ursäkt i förväg att det kanske inte kommer bli så där mycket bloggande idag..

helgen var som sagt mysig.
fredagen var lugn och skön. vi åt räkor och kräftor på kvällen jag och martin och emina somnade ganska tidigt efter en hård vecka.
på lördagen sken solen för fullt och vi beslutade oss för att ta en tur till stranden och bada. blev arcus campingen och vi hade supermysigt! sedan hem och pausa och skjutsa martin till boden-bussen. han skulle till C och grilla och sedan utgång så han blev kvar där över natten. sov där och kom hem på morgonkvisten.
jag och emina hade en lugn och mysig kväll med lördagsgodis och barnfilm.
på söndagen var det dags för min tatuering! rebecca hakade på en sväng, men då thomas tyckte vi surrade för mycket (svårt att tatuera då) så for hon hem igen. =) jag blev där nästan fem timmar och tatueringen blev grym! blev 2 st roser och lite ghostflames men tyvärr hann vi inte klart allt så den 20:e har jag min tredje och sista sittning. längtar tills den är helt klar och helt läkt.
just nu känns den lite gryllig. särkilt med tanke på allt det fula jag har under, och jag önskar att jag hade gått till honom med en gång. nu ska man ju inte tänka så men jag kan inte låta bli.
hur som helst så är thomas grym och jag är glad att jag till slut hittade till honom.
ska försöka ta ngn bra bild på den sen så ni får en liten sneek peek.

shit, den blev stor. nästan hela överarmen...
men hellre EN stor och FIN än en liten och ful..right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar