Onsdag

idag är jag pigg och glad!! vet ni varför?
jo jag somnade med emina 19.30 igår! haha. och det behövdes. martin kom och väckte mig halv tio, då gick jag bara som en levande död vidare till vår egen säng och somnade om. i och för sig kliver jag upp klockan 05.00 så det blev inte extremt många timmar sömn ändå, men åtminstone så man känner sig utvilad idag.

började dagen på jobbet med den sedvanliga administrationen och sen gjorde jag en rejäl röjning och städning. så nu är mitt skrivbord fint och i övrigt är kontoret undanplockat och fräsch.
mycket mycket trevligare att jobba då. men nu ser jag att det skulle behövas en bild på emina här ngnstans. =)

snart har jag lunch. ska mumsa i mig en macka och en yoghurt och sen ska jag bege mig och tanka bilen. surt att behöva göra det på lunchen men när jag slutar vill jag ju hämta emina så snart som möjligt!

idag när jag kommer hem är planen att rensa min garderob. det är ett inferno därinne nu och jag har ingen aning om vad jag äger...ska slänga så mycket jag bara kan! fast först ska jag nog se om det kanske är ngn vän som vill ha ngt? jag hatar ju att slänga och kläder som jag vill slänga är nog mest bara för att jag är trött på de..
(orkar inte med projekt-tradera)
sen ska det tvättas också...suck...men ack så skönt när det är klart!


Kommentarer
Cissi L

Jag får också ångest över att slänga kläder som det egentligen inte är något fel på - bara att man är less de.. Tradera är ett heltidsjobb för ytterst få kronor - det brukar bli Myrorna för min del:-)

2009-08-19 @ 12:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar