Onsdag

en liten rusch här på morgonkvisten men nu har det lugnat sig igen...

emina var en riktig liten mysis imorse och vaknade tidigt. det är så underbart när hon vaknar av sig själv och jag slipper riva upp henne. för hon blir arg när jag väcker henne! hon har ett riktigt humör den lilla damen! =)
hann mysa i soffan till Mackapacka och lyxade till det med frukost i soffan.

igår eftermiddag var vi och handlade inför eminas kalas. hittade en massa söta pynt till cupcakes och tårta så nu ser jag riktigt fram emot att baka. ska inte baka ngt annat än det, blir ändå bara en massa kvar..
nu ska man bara hinna med det också!
för ikväll ska vi ut med jobbet och äta på färjan och imorgon ska jag till boman för en massa catching up!

nu blir det en stor kopp kaffe här för att vakna till liv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar