Presenter!

åh så underbart roligt det är att få handla en massa presenter till emina!
har varit på barnens hus under lunchen och shoppat lite och jag skulle kunna köpa hela affären till henne!
fick tänka igenom lite vad hon verkligen kommer att använda och vilja ha så det som till slut fick följa med hem var:

♥ Ny docka (en hård som är lättare att klä på och av, som dricker och kissar. följer med kläder, nappflaska och blöja)
♥ Dockvagn
♥ Smyckeskrin som spelar
♥ Liten handväska (samma färg och mönster som hennes dagisväska med hello kitty som hon älskar)

(så nu vet ni som kommer komma på hennes kalas vad hon kommer få av oss)

sen fick det inte bli ngt mer för denna gång. måste invänta lönen. tur att den hinner komma innan hon fyller! har ju även beställt en massa massa höstkläder till henne. (om man nu kan räkna det som present?)
hade ju velat hitta en sittpuff (sackosäck) till henne också men på barnens hus hade de bara en med bilar på...ska försöka hitta ngn annan. ngn som vet vart det kan finnas?

nu ska jag ta mig en kopp kaffe!



Kommentarer
inger

hej gumman.... har inte hunnit ut till er under min semester :-( Man kan väl säga att det har varit full rulle. Ser att du har köpt det jag hade tänkt köpa... en dockvagn... men har du något annat bra förslag som present till lillgumman.

2009-08-13 @ 14:23:48
Anna

inger: ja fast vi har ju inte hunnit till dig heller...=( får ta och ses ngn dag när det passar oss allihopa!=)



ja jag vet inte vad hon behöver riktigt..dockhus? jag har så svårt att tänka vad hon kanske tycker är roligt..sänghimmel kanske...sängkläder till hennes docksäng. (hon älskar ju att bädda)ngn fin liten sänglampa...(som går att skruva fast i sänggaveln)

kommer inte på ngt mer just nu...



kramar!!

2009-08-13 @ 15:13:46
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar