Shopping

kompade lite igår och sprang på stan en sväng...
hittade hur mycket som helst men det slutade med att det var detta jag kom hem med:



 





dock har jag klippt av den nedersta tunikan. ville ha den som en tröja istället och det blev toppen! den jag har på mig idag=)

sen blev det:

-spetsstrumpbyxor
-svart spetskjol till emina
-jeans till emina
-svart diadem till emina med stor rosett
-3 par nya trosor

jeansen är helt underbara! känns som mjukisbyxor och sitter som en smäck! jag som aldrig någonsin hittar mig jeans fick mig nu 2 stycken! guld värt!
känner att min garderob börjar vara vad jag vill att den ska vara nu. lite mer skor bara så är jag nästan nöjd....=P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar